7 december 2009

Julmarknad på Stora Holms Säteri





Igår var jag tilsammans med en massa andra på julmarknad på Stora Holms Säteri. Jag var där två gånger till och med... Första gången var så mycket folk så jag kunde inte vara kvar... . Jag är inte den typen som orkar med så mycket folk samtidigt, jag kunde inte ens komma fram o se sakerna, men eftersom jag inte bor långt ifrån så tog jag en till sväng mot slutet av dagen, skam den som ger sig...

Denna gången var ett par goda vänner med och nu kunde vi äntligen kika och njuta.
Jag hittade fina juldukar, en vit vacker amaryllis i kruka, löpare, och en zinkljuslykta.

Det är verkligen ett mysigt ställe då man har plats att gå runt o kika... adventsfikat blev dock hemma tillsammans med goda vännerna, hembakta bullar, pepparkakor, en god cappucino och trevligt prat. Mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar