13 januari 2010

ny vecka - nya utmaningar



En ny vecka, med nya utmaningar!
På söndag så drar jag med jobbet till Teneriffa o Las Palmas.

Tänker på Sällskapsresan o knappen på planet som han trodde att det kom dricka ur... måste nästan prova det när jag sitter där själv sen... hihi.

Vi ska ju dit o jobba men kanske EN paraplydrink ska jag väl hinna med.... Men för att kunna åka dit så blir det mycket filande o övande i veckan, så i brist på egna pyssel så har jag suttit ner en sväng här o kollat vad andra gjort. Skulle vilja prova att göra egna skyltar i lera, o det har  verkligen Fröken Fräken lyckats med!

Ha en fin vecka!

Kram/Mira


5 kommentarer:

  1. Vilket bra jobb!! Och tajming är ännu bättre - lada upp solen lite mitt i vinter välbehövligt ;)
    Slappa där åt mig med ;)
    kram Olg@

    SvaraRadera
  2. Inte helt fel med en resa nu!
    Hoppas att du får bra väder hela tiden och en liten drink förstås.

    Fröken fräken är ett riktig pysselgeni!

    Ha det bra nu på resan/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att åka på jobbresa till Las Palmas!! Det är ju rätt tid nu:)

    Fröken Fräken ja, hon är en riktig Mästarpysslerska!

    Ha en trevlig resa o njuut av solen o paraplydrinkarna!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Å så härligt med lite värme! Klart att du måste ta dig tid till en liten paraplydrink! Lerpyssel är verkligen roligt, men var svårare än jag först trodde.
    Det finns lite olika sorters leror att botanisera mellan och till slut hittade jag en som funkade bra. Så du har roligt pysslande framför dig när du kommer hem!

    Ha en fin dag och trevlig resa!
    Cathrin

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att få lite värme och solsken. Inget dåligt jobb du har som ordnar detta!
    Fin blogg, återkommer gärna.
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera