26 maj 2010


Jag njuter av solen o sommaren som kommer med blygsamma steg, två steg framåt och ett tillbaks.

Livet som hundmamma ter sig glatt mestadels, men med en halt Wilma åkte vi till veterinären idag och det blev röntgen av hennes båda framben. Lite antiinflammatoriskt ska nog göra susen o så ska hon vila. Hon var så duktig under tiden hos doktorn idag, o jag pussade på henne mycket under tiden... :-)

Nu jobbar jag ett par dagar till, o sen har jag långledigt... sååå skönt!!!
Planerar att börja ett litet nytt liv här framöver, bli mer den som jag innerst inne vill vara. 
Det kan låta självklart men inte riktigt så enkelt är det.
 Att verkligen följa sin innersta röst och gå på sin känsla och leva ett liv som är JAG varje minut !
Låter det flummigt? Äsch, ingen fara. Jag vet innerst inne precis vad jag menar. Det är det viktiga. Ni kommer kanske upptäcka vad jag menar så småningom.. :-)


1 kommentar:

  1. Hoppas lilla Wilma mår bättre... Inte kul att behöva gå till veterinären...

    Låter klokt att lyssna på sitt inre och verkligen jobba på att vara sitt eget JAG hela tiden, lättare sagt än gjort, men är man medveten så är man ju en bra bit på vägen :) Lycka till vännen!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera