9 juni 2010

Varva ner med min favorit...

När man är hemma o är valpmatte så gör det sitt till att kunna varva ner emellanåt ... :-) det gör jag gärna med skön musik... det blir inget klassiskt i första taget då även om det kan vara fint också... skulle väl va en lugn Bach-partita i såfall eller nåt smörigt vackert men jag lyssnar gärna på soft musik som t.ex detta, fattade äntligen hur man lägger in videoklipp i bloggen så det här blir ännu ett exempel på det.

Man tror kanske att klassiska musiker gärna lyssnar på klassisk musik dagarna långa men jag får min dos på jobbet så när jag varvar ner så blir det andra saker. (Har pratat med andra på jobbet om det o vissa har gärna på P1 på radion... där pratas det o det är ofta ingen musik alls... lustigt,va?!)


Vad varvar ni ner till för musik?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar