10 augusti 2010

Fullt ös medvetslös ...



Vilket drag det var igår på spelningen på Trädgår´n med Serj Tankian. Skön publik som kunde alla texter och ett väldigt sympatiskt band som visste vad dom gjorde. Jättetrevliga killar och en upplevelse att få vara med om. Öronen fick väl fnatt som efter sommarens lugna havsbrus o ljudet av gräsklippare på sin höjd fick sig en omgång, trots öronploppar. Men svängde gjorde det o alltså inte bara i öronen... :-)  






Idag blir det en dag hemma, har tagit en liten joggingrunda, och på eftermiddan ska jag fika hemma hos Hanna som ska va hundvakt i morgon kväll. det blir hundvaktspremiär för Wilma, o jag tror att det kommer att gå alldeles utmärkt. Hon älskar ju nya människor o nya platser att nosa runt på...

Vad glad jag blir för era kommentarer! Extra kul när nya besökare hittar hit, då hittar jag ju nya bloggar också, det är så kul! Ha en riktigt skön tisdag!

Kram/Mira

5 kommentarer:

  1. hej Mira låter som om du har det superbra, kul!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Det låter härligt att jobba med musik! Ha en fin tisdagskväll.
    Kram L

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken lyckat kväll ni hade!

    Hoppas att hunden tycker om hundvakten ;0)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  4. Jag kollade inte på filmen om möss...
    Har en hysterisk fobi för just dom små rackarna=))

    Kul med fullt ös!
    Kan tänka mig att det var en nöjd publik också.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Så kul med alla dina besökare :) Blir så glad för din skull!!

    Kul att ni hade en sån kanonkväll och hoppas det går bra med hundvakt för lille vovven

    Har läst ikapp här hos dig nu, lite svårt att hålla sig uppdaterad i bloggvärlden när man tillbringat semestern på havet, men nu är jag i kapp!

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera