2 februari 2012

Skyltdocka flyttar in


Det har varit lugnt på bloggfronten för min del de sista dagarna. Har bara behövt "vila" från datorn en stund och bara vara och göra andra roliga saker. Jag har fikat med vänner och planerat en makeover på kontoret.

Och vad är nu då detta jag visar er?


Ja, ibland dyker saker upp framför näsan på en och man kan liksom inte motstå frestelsen ... :-)
En butik i stan hade annons på blocket och annonserade ut lite skyltning. Lång, smal skyltdocka fick preciiiis plats raklång i bilen och nu står "hon" här hemma likt en skulptur.

Mannens reaktion var tvetydig, men jag gillar ´na!
Får se vad det blir av henne. Spraymåla eller behålla som hon är. Kanske en glammig paljettklänning i typ storlek 34... Jag ser henne stå i en ateljé eller ett framtida skaparrum kanske. Vad vet jag, får se vad hon är för typ!

6 kommentarer:

  1. Det gör jag me!!!! Såååå fin hon e=)
    Och precis som hon é hade jag behållit henne om jag hade haft na! ;-)
    Imorgn är den underbara fredagen här=)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Cool!! Grymt cool!
    Hade inte tackat nej till en sån=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej Mira!
    Vilket fynd, en väldigt grann "dam":)

    Härliga bilder på vovvarna i förra inlägget!

    Ha en skön helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. SV: Tack snälla du, vad glad jag blir över att du gillar min lilla blogg! :) Jag håller verkligen med dig, man blir så glad av busiga hundar i snön! :) Vilken toppenmodell du har skaffat. :)

    SvaraRadera
  5. Vad häftigt med en egen docka! Blir spännande att se vad det blir. Ha en jättebra helg! Kramis

    SvaraRadera
  6. Vilken läcker tjej som flyttat in! Kul att se vad hon kommer att välja för stil...
    Jag vill också ha en fast som en byst bara (utrymmesskäl) att klä lite olika ;) fast de är ju så dyra :(
    Ha det gott!
    Kram Sussi

    SvaraRadera