4 juni 2014

Svämmar över av värme till den här lilla grabben

Vi har en riktigt härlig kontakt nu, Charlie är så mycket mer "med" hela tiden. Vi bubblar av skratt tillsammans och vi leker tittut. Han kiknar av skratt när jag klämmer honom lätt på låren och vi fnissar ihop åt roliga ljud ;-)


All flytt har tagit på krafterna så nu gäller det att varva ner, ladda om och njuta av nuet, precis så som det är just nu. För just nu är det för himla härligt! 

Vilken liten solstråle vi har här hemma, en strålande stjärna som förgyller vilken mulen dag som helst! 

Att blogga blir lite vad det blir just nu. Jag hinner läsa era bloggar då och då men jag kanske inte hinner skriva en rad, det där som jag själv uppskattar så, att få en liten hälsning, som gör att jag vet att ni är här inne, kikar och lämnar en rad. Jag önskar att tiden ska räcka till det snart, snart.

Kram

Pernilla

12 kommentarer:

  1. Vilken underbart söt liten kille! Du är en duktig fotograf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Både för söt unge och beröm :-)

      Radera
  2. haha aw så gullig :) du är duktig på att fota!

    SvaraRadera
  3. Vilken liten goding! Helt rätt att prioritera gullenosgos framför att skriva kommentarer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad att du skrev en rad! Ja, det är lillkillen som går före bloggen just nu ;-)

      Radera
  4. Så söt!!!
    Ja, det finns inget annat som kan få ens hjärta att svämma över så..:)
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, visst är det så. Så stort att få ha sån stark kärlek till en liten. :-)
      Ha det gott du med, kram!

      Radera